سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جوانمردى آبروها را پاسبان است و بردبارى بى خرد را بند دهان و گذشت پیروزى را زکات است و فراموش کردن آن که خیانت کرده براى تو مکافات ، و رأى زدن دیده راه یافتن است ، و آن که تنها با رأى خود ساخت خود را به مخاطره انداخت ، و شکیبایى دور کننده سختیهاى روزگار است و ناشکیبایى زمان را بر فرسودن آدمى یار ، و گرامیترین بى‏نیازى وانهادن آرزوهاست و بسا خرد که اسیر فرمان هواست ، و تجربت اندوختن ، از توفیق بود و دوستى ورزیدن پیوند با مردم را فراهم آرد ، و هرگز امین مشمار آن را که به ستوه بود و تاب نیارد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :19
کل بازدید :235779
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/30
9:45 ع
همایش در جستجوی حقیقت2 - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

روز هنر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان،  آئین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی در شاهرود برگزار گردید. در این همایش که با نام "در جستجوی حقیقت2" و به همت بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود ، اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و حوزه هنری شاهرود با حضور  جمعی از هنرمندان شهرستان در سالن همایشات فرهنگسرای بهمن  برگزار گردید  .

 پخش مستند، سخنرانی با موضوع تبیین شخصیت شهید سیدمرتضی آوینی  ، اجرای نمایش، اجرای تعزیه ، شعرخوانی  ، تجلیل از هنرمندان پیشکسوت شهرستان و ...از جمله برنامه های اجرا شده در این همایش بود .